Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" marketing terytorialny"
5 wyniki
[1-20]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Jaska E., Werenowska A. Komunikacja polskich miast z otoczeniemspołeczno-gospodarczym w nowych mediach pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Borshchevskiy V., Kravtsiv I., Krupin V. DEVELOPMENT OF BORDER RURAL AREAS IN UKRAINE BASED ON IMPLEMENTATION OF REGIONAL MARKETING MECHANISMS pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Werenowska A. City placement jako forma promocji regionu pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Sieczko A. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Brańka S. WHY DO THE UNIVERSITY GRADUATES SETTLE DOWN IN THE UNIVERSITY TOWN? POTENTIAL IMPLICATIONS FOR CITY MARKETING -THE CASE OF CRACOW pdf